To 2017 η εικόνα της Formula 1 θα αλλάξει σημαντικά, θέλουν να πιστεύουν οι άνθρωποι του σπορ που μέχρι τις 30 Απριλίου θα πρέπει να έχουν ρυθμίσει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του πακέτου των νέων τεχνικών κανονισμών που προωθούν.
Η συμφωνία για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το σπορ επετεύχθη την Τετάρτη 24/2 στη Γενεύη, με την επίσημη ανακοίνωση να κάνει λόγο για λύσεις που θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα.
Πόσο ταχύτερα; Υπολογίζουν περί τα τέσσερα με πέντε δευτερόλεπτα στο γύρο σε σχέση με τα σημερινά! Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω των αλλαγών που θα εφαρμοστούν στο αμάξωμα και στην αεροδυναμική, με τροποποιήσεις που θα δώσουν μεγαλύτερες ελευθερίες στους σχεδιαστές, αλλά και μέσω των ελαστικών.
Οι αλλαγές γίνονται, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού. Ασχέτως αν οι πιλότοι, οι άμεσα εμπλεκόμενοι δηλαδή, δεν έχουν καμία συμμετοχή στην όλη διαδικασία.
Επιγραμματικά οι αλλαγές στα νέα μονοθέσια που θα γίνουν "πιο συναρπαστικά" όπως τονίζει η FIA, επικεντρώνονται στις διαστάσεις του αμαξώματος και των ελαστικών. Πιο πλατιά μονοθέσια με μεγαλύτερες αεροτομές, πιο φαρδιά λάστιχα αλλά και μεγαλύτερο βάρος, είναι το βασικό πλάνο των νέων τεχνικών κανονισμών.
Από του χρόνου θα έχουμε επίσης και την εισαγωγή ειδικού προστατευτικού στο κόκπιτ, με την λύση που ακούει στο όνομα "Halo" να συγκεντρώνει έως τώρα τις περισσότερες πιθανότητες.
Αποφάσεις σχετικά με το κόστος παροχής κινητήριων μονάδων, την απόδοση, αλλά και την περαιτέρω βελτίωση του θορύβου θα πρέπει να οριστικοποιηθούν μέχρι τις 30 Απριλίου.
Οι προτεινόμενες λύσεις είναι οι εξής:
Πίσω αεροτομή
2016: 750mm πλάτος, 950mm ύψος
2017: 950mm πλάτος, 800mm ύψος
2017: 950mm πλάτος, 800mm ύψος
Εμπρός αεροτομή
2016: 1650mm
2017: 1800mm
2017: 1800mm
Αμάξωμα
2016: 1400mm (μέγιστο πλάτος)
2017: 1600mm
2017: 1600mm
Διαχύτης
2016: 125mm ύψος, 1000mm πλάτος
2017: 175mm ύψος, 1050mm πλάτος
2017: 175mm ύψος, 1050mm πλάτος
Βάρος
2016: 702 κιλά
2017: 722 κιλά + το βάρος των νέων ελαστικών (περίπου 5-6 κιλά επιπλέον)
2017: 722 κιλά + το βάρος των νέων ελαστικών (περίπου 5-6 κιλά επιπλέον)
Ελαστικά
2016: 245 mm φάρδος τα μπροστινά, 325mm φάρδος τα πίσω
2017: 305 mm φάρδος τα μπροστινά, 405mm φάρδος τα πίσω
2017: 305 mm φάρδος τα μπροστινά, 405mm φάρδος τα πίσω
Πηγή: caranddriver.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου